ТУТ Є ЗАРАТУСТРА

В одній квартирі, в одному великому місті живе великий рудий кіт Заратустра… Напевно, як і всі коти, він багато спить, любить смачно поїсти, полюбляє чепуритися, інколи має настрій погратися, час від часу потрапляє в невеликі халепи та… на відомі живописні полотна.
А розпочався арт проект FatCatArt  з сумної події… В одному зі своїх інтерв’ю цією історією поділилася художниця Світлана Петрова. 
«Я втратила маму... Вона залишила мені Заратустру. Після її смерті у мене була жахлива депресія, протягом двох років я була не в змозі зробити щось творче. Випадково друг запитав мене: «Чому б тобі не зробити мистецький проект з твоїм котом, бо він такий смішний?»
У мене й раніше були коти, і я включала їх у свою роботу. Наприклад, вони грали ролі в театральних виставах, а я їм робила костюми. А Заратустра?.. Він такий товстий – мама розбестила його… Та він розумний кіт. А ще Заратустра любить позувати: лежить на спині та робить дивні гримаси, так нібито з кимось розмовляє. А тому я почала його фотографувати і вставляти ці фото у картини. 
Результат мені сподобався, я послала свої витвори деяким друзям, іншим художникам і галеристам. Всі дуже сміялися, тому я зробила сайт – і забула про це, бо у мене був ще один проект.
За кілька місяців ще один друг побачив мої роботи з котом у моїх альбомах і спитав, навіщо я їх робила. Я сказала йому, що це мій кіт, і він сказав: «Твій кіт уже скрізь в інтернеті!»
А тепер ми робимо спеціальні фотосесії з професійним фотографом і командою, яка розважає Заратустру. Але він іноді буває не в гуморі, і я мушу місяцями чекати, доки він погодиться зробити правильне обличчя.
Я бачу його позу й уявляю, в яку картину його можна вставити, або ж я знаходжу картину і намагаюся змусити його грати роль персонажу, якого я бачу на картині.
Зараз я також роблю цифрові картини – використовую цифрові репродукції картин з високою роздільною здатністю і вміщую в них кота в стилі оригінальної картини. Потім друкую їх на полотні розміром з оригінальний твір і зверху малюю гелевими й олійними фарбами, намагаючись якомога ближче передати кольори.
Для мене це стало нагодою створити щось красиве, дати людям можливість побачити щось нове і цікаве і спробувати створити щось подібне самим».

До речі, чи є у вас домашні улюбленці?..

Коментарі