ДІВЧАТА ЧИТАЮТЬ PRO, або КОЛИ 3 = 28


Останнім часом знайомі та друзі частіше стали звертатися до мене за порадою, що почитати собі чи дітям. 
Та якщо раніше треба було просто підійти до тематичної книжкової полиці на абонементі бібліотеки чи трішки поблукати у фонді, то зараз відчуваю себе дещо безпорадною. Безпорадною не тому, що не знаю що відповісти, навпаки – порекомендувати могла й можу багато чого, тільки от до книжкових полиць не дотягнусь… І в реалі почуваєшся прикро, коли виявляється, що книга відсутня, бо ж книги, самі знаєте, завжди в русі, а тут: книги на карантині. Та сподіваємось на краще і віримо, що все буде добре! 
А для початку все ж таки з’ясуємо, що почитати, наприклад, дівчатам років так десяти-дванадцяти. Це мені, як мамі десятирічної дівчинки, зробити, мабуть, найпростіше. Одразу скажу, що моя донька не з тих дітей, хто читає багато і залюбки (повірте, таких чимало!). Вона більше любить спільні читання – це коли читаю їй я, а я це роблю із неабияким задоволенням, бо у моєму дитинстві таких книг не було, то ж я надолужую втрачене. Але існують і такі книги, які до мене так і не дійшли, бо їх моя дівчинка буквально проковтнула за пару годин чи днів. От з них і почнемо! Пропоную вам топ-3 від Іванни. 
Поза конкуренцією, звісно, «Лотта та її катастрофи» німецької письменниці Аліс Пантермюллер. Серія про дівчинку Лотту дуже популярна серед юних читачок усього світу. Ще б пак – адже сама Лотта розповідає про свої щоденні пригоди-«катастрофи» настільки кумедно, що читач будь-якого віку реготатиме вже чи не з першої сторінки! Українською перекладено дев’ять із десяти книг, читати їх можна у будь-якій послідовності, бо кожна книга – то окрема історія.  А ще тут дуже прикольні малюнки від Даніели Коль!
Про цю дівчинку також можна читати вічно, бо для цього є аж – вгадайте скільки? – цілих десять пречудових книжок. Ще один книжковий супер-серіал – від американської письменниці Меган МакДоналд: «Джуді Муді». Це кумедні історії про дівчинку з багатою фантазією і невичерпним оптимізмом. Настрій Джуді змінюється катастрофічно швидко: з позначки «плюс» на позначку «мінус», але з ким не буває? У цих історіях багато кумедних моментів та цікавих ідей. А саме ім`я героїні говорить про те, що хто б не розгорнув цю книгу, він обов`язково посміхнеться. До речі, про Джуді Муді ще можна й кіно подивитись! 
Посміхніться! На вас чекає «Зося з вулиці Котячої», яка не дасть вам нудьгувати. Це ще дев’ять пречудових книг авторства польської письменниці Агнєшки Тишки. Історії про цю дівчинку та її чудернацьку родину вам обов’язково сподобаються. Щиро та відверто Зося ділиться з нами усім, що її тішить, засмучує та дивує. 
Отак і виходить, що ТРИ дорівнює ДВАДЦЯТЬ ВІСІМ, поки що двадцять вісім, бо, самі знаєте, книги пишуть, перекладають, видають… а все для чого? А для того, щоби ми ЧИТАЛИ!!!

P.S. Деякі з цих книг пощастило прочитати і мені. Іванна читала самостійно, час від часу їх перечитує, залежно від настрою та ситуації, та ще й подружок заохотила до читання.   



Коментарі